zondag 19 juni 2016

Het festival van het Papieren Boek


Het was alweer een poosje geleden en daarom het plan opgevat om vanmorgen maar weer een keertje naar Bredevoort te wandelen. Daar vielen we met onze neus in de boter, want dit weekend bleek het weekend van Het festival van het Papieren Boek te zijn. Ik wist er wel van, maar had me niet gerealiseerd dat het dit weekend was...
Dus heerlijk rondgekeken, leuke verhalen gehoord, paar mooie (boek)kaarten en een fraaie boekenlegger gekocht.




Bij Bertram op het terras een cappuccino gedronken en hoewel het programma nog van alles te bieden had, zijn we daarna weer lekker door het bos teruggewandeld.





Maar natuurlijk ga je na een bezoekje aan Bredevoort zelden naar huis zonder boek... Ook dit keer niet.
Ik kocht vandaag een boek van Nagieb Mahfoez: "Begin en eind".
Jaren geleden las ik al zijn beroemde trilogie en dat vond ik drie indrukwekkende boeken. Benieuwd naar deze roman!

1 opmerking:

Unknown zei

Oooh even nr Bredevoort wandelen!
Heerlijk!
Veel leesplezier!
Gr H@